| امروز جمعه 10 فروردین 1403

اندیشه های مهندسی بر اساس معیارهای فراگیر و جهانشمول شکل می گیرد

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

اندیشه های مهندسی بر اساس معیارهای فراگیر و جهانشمول شکل می گیرد

  مراسم بزرگ جشن کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی به مناسب روز مهندس با حضور بیش از 1200 نفر از کارشناسان و اعضای خانواده آنان در محل سالن همایش های بین المللی خاوران برگزار شد.

در این مراسم شکوهمند و به یاد ماندنی رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و سایر مدعوین از مقام شامخ مهندسی و نقش ارزنده کارشناسی در جامعه تجلیل کرد.

وی از مهندسی صرفاً نه به عنوان رشته تحصیلی و شغل، بلکه به عنوان نوعی مدل ذهنی خاص یاد کرد و افزود: اندیشه های مهندسی در جامعه غالباً جنبه عملیاتی و کاربردی داشته و بر اساس معیارهای فراگیر و جهانشمول شکل می گیرد.

دکتر علی اکبر بالاگر بر لزوم حمایت از کارشناسان در محیط خانواده تاکید کرد و گفت: حمایت اعضای خانواده از کارشناسان رسمی دادگستری ضروری است. فعالیت سخت و مبتنی بر مسئولیت کارشناس همچون قضاوت است و در کشف حقیقت به قاضی کمک می کند.

وی افزود: کارشناسان رسمی دادگستری در زمینه احقایق حقوق شهروندی از مسئولیت های خطیر اجتماعی نیز برخوردارند. آنان با تحمل سرما و گرما و در شرایط هیجانی و پُر چالش به ارائه خدمات می پردازند و محیط خوب خانوادگی در کاهش خستگی آنان کاملاً مفید و موثر است.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی ایجاد آرامش در محیط خانواده را لازم دانست و گفت: کارشناسان رسمی دادگستری نیز همچون دیگر اقشار جامعه از لحاظ فعالیت های صنفی و معیشتی دچار مشکل هستند و آرامش حاکم بر محیط خانواده می تواند در تلطیف شرایط آنان تاثیر گذار باشد.

وی در عین حال از فعالیت همسران کارشناسان نیز به نیکی یاد کرد و افزود: همسران کارشناسان رسمی دادگستری نیز در محیط خانواده زحمت زیاد و قابل تقدیر می کشند و این تفکر که آنان کار سخت و دشوار در منزل ندارند، صحیح نمی نماید.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: اعضای هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری به ویژه جناب آقای دکتر دربندی و جناب آقای مهندس مرسلی و نیز همکاران کانون در انجام فعالیت های مختلف و جلب رضایت متقاضیان تلاش های غیر قابل انکار داشته اند.

در مراسم جشن کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی که برای اولین بار در تاریخ این کانون ترتیب یافته بود، برنامه های متعدد فرهنگی و هنری اعم از موسیقی آذربایجانی، تک نوازی ویلون و پیانو، اهداء لوح تقدیر، مسابقه حضوری و نمایش اجرا شد که مورد توجه قرار گرفت.

 شایان ذکر است در این همایش خانوادگی دکتر خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و معاونین ایشان آقایان دکتر امن الهی و دکتر محمودیان، دکتر علیلو دادستان دادگاه های عمومی و انقلاب تبریز، مهندس عباس زاده مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، غلامی رئیس امور شعب بانک ملی و مهندس بابایی رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی و برخی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

 



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است