| امروز پنجشنبه 9 فروردین 1403

پنجمین دوره انتخابات اعضای شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری روز جمعه 15 مرداد برگزار می شود

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

پنجمین دوره انتخابات اعضای شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری روز جمعه 15 مرداد برگزار می شود

آقایان محمد نقی سلیمانی، محمد حسن محقق، احد نژاد ابراهیمی و علی نامور از استان آذربایجان شرقی به همراه آقایان محمد تقی احمدی و حمید بهروزی از استان زنجان برای راهیابی به شورای عالی رقابت خواهند کرد

پنجمین دوره انتخابات شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری روز جمعه 15 مرداد ماه با حضور آگاهانه و چشمگیر کارشناسان رسمی دادگستری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی، در جریان این انتخابات از میان کارشناسان رسمی دادگستری کشور 18 نفر به عنوان عضو اصلی و 18 نفر نیز به عنوان عضو علی البدل به شورای عالی راه خواهند یافت.

آقایان محمد نقی سلیمانی، محمد حسن محقق، احد نژاد ابراهیمی و علی نامور از استان آذربایجان شرقی به همراه آقایان محمد تقی احمدی و حمید بهروزی از استان زنجان برای راهیابی به شورای عالی رقابت خواهند کرد.   

گفتنی است که بر اساس سهمیه تعیینی و نیز ابلاغ موضوع، استان های آذربایجان شرقی و زنجان مشترکاً در شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری یک نماینده خواهند داشت.

فعالیت تبلیغاتی کاندیداها از ساعت هشت صبح روز شنبه 9 مرداد ماه شروع و لغایت تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه 14 مرداد ماه ادامه پیدا می کند و هر گونه تبلیغات بعد از تاریخ اعلامی ممنوع است.

انتظار می رود کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و استان زنجان با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، زمینه ساز رونق هرچه بیشتر پنجمین دوره انتخابات اعضای شورای عالی باشند.



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است