| امروز جمعه 10 فروردین 1403

پیام تقدیر و تشکر دکتر علی اکبر بالاگر عضو هیئت رئیسه و خزانه دار شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

پیام تقدیر و تشکر دکتر علی اکبر بالاگر عضو هیئت رئیسه و خزانه دار شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری

                                                                               تشکر و قدردانی

به نام خداوند نیکو سرشت

خدایا تو شاهد باش که اگر  توفیق خدمتی، برای این حقیر، مقرر شده، یقیناً  در سایه دعای خیر، ایثار، محبت، خلوص وحمایت بی شائبه تمامی همکارانی بوده که برای این کمترین بنده، مایه گذاشتند تا گام‌های خود را محکم برداشته و به نمایندگی از این همکاران صمیمی و همراه، جرئت و انگیزه حضور دراین عرصه مهم رقابتی را پیدا کنم!

طوری که در این مسیر سخت، با اتکا به این عقبه ی حمایتی و با اعتماد به نفس و انرژی تمام، رو به جلو بوده و در تکاپو، به ادامه راه  بیندیشم.

هم خانواده بزرگ و فرهیخته کارشناسی: باور دارم که موفقیت حاصله، قطعاً در سایه پشت گرمی و حمایت‌های معنوی شما عزیزان حاصل شده و یقیناً، تصادفی نیست!

بی تردید، از امروز، ماموریت حساسی بر دوش بنده سنگینی می کند و آن، دغدغه نمایندگی شما در عالی ترین مرکز تصمیم گیری و مشورتی کارشناسان، در مرکز است.

هم اکنون که در سایه الطاف الهی و همت شما عزیزان، این مهم، برآورده شده، باید باصدای رسا از افکار و اندیشه های نخبگان شهرستانی بهره جسته و شورای عالی را در ریل توسعه و پویایی و نوگرایی قرار دهیم.

  در این راستا، بر خود وظیفه می دانم از تمامی کسانی که در استان‌های زنجان و  آذربایجان شرقی، علیرغم سختی های فراوان، ازجمله داشتن مشغله های گوناگون و رنج سختی راه، در پای صندوق های رای حاضر شدند تقدیر نمایم. چه آنهایی که به بنده رای دادند و چه آنهایی که همکار دیگری را مورد وثوق خود قرار دادند.

از منتخبین راه یافتهٔ شورای عالی سرتاسر کشور که بنده را لایق اعتماد دانسته و با رای قاطع و حداکثری خود، اینجانب را در راهیابی به هیئت رئیسه شورای عالی، یاری نمودند، سپاسگزاری می نمایم.

همچنین از اسوه اخلاق و تشخص، سرور ارجمند، جناب آقای مهندس محقق، که در مرحله دوم انتخابات، با انصراف خود، گام دوم را با مناعت طبع و بزرگوارانه، هموار نمودند، تقدیر نموده و  به رسم ادب، در مقابل از خود گذشتگی و اخلاص ایشان، سرتعظیم فرود می آورم. باشد که لایق این همه اعتماد شما خوبان باشم.

از خداوند منان، برای تمامی شما عزیزان، بهروزی و سربلندی، در تمامی شئون زندگی، مسئلت می نمایم.

                                                                                                         توفیق، رفیق راهتان

                                                                                                           خادم همه عزیزان

                                                                                                              علی اکبر بالاگر

 



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است