| امروز سه شنبه 28 فروردین 1403

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی: خدمات مطلوب کارشناسی، زمینه بهبود فعالیت سازمان های مختلف را فراهم می کند

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی: خدمات مطلوب کارشناسی، زمینه بهبود فعالیت سازمان های مختلف را فراهم می کند

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی: عملکرد کارشناسان رسمی دادگستری جهت رسیدن به اهداف مورد نظر و انجام کارشناسی های عادلانه و منصفانه از هر لحاظ مورد ارزیابی قرار می گیرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی در برنامه دیدار مهندس محمد حسن محقق رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و دکتر علی اکبر بالاگر عضو هیئت رئیسه شورای عالی اعلام کرد: خدمات مطلوب کارشناسی، زمینه بهبود فعالیت سازمان های مختلف را فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی، دکتر صمد حضرتی اظهار داشت: دیدگاه های کارشناسان رسمی دادگستری مفید و سازنده است، ولی باید توجه کنیم که در زمینه های مختلف رای قضایی توسط قاضی صادر می شود.

وی افزود: بررسی های فنی و نظریه های کارشناسان رسمی دادگستری در راستای حل و فصل مشکلات قضایی مورد استفاده قرار می گیرند و به جهت اهمیت موضوع لازم است که از دقت و صحت لازم برخوردار باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان و اداره کل تعزیرات حکومتی در ارتباط با هم معنی و مفهوم پیدا می کنند و لازم است بین آنها تعامل هدفدار و مستمر ایجاد شود.

مهندس محمد حسن محقق رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار انتصاب آقای دکتر صمد حضرتی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان را تبریک گفت و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

 وی فرآیند انتخاب کارشناس را با اهمیت دانست و افزود: بررسی های همه جانبه در فرایند جذب کارشناس و برگزاری دوره های مستمر آموزشی، ظرفیت بالقوه ای را برای کانون ها ایجاد می سازد که ثمره آن افزایش رضایت متقاضیان از خدمات کارشناسی است.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: عملکرد کارشناسان رسمی دادگستری جهت رسیدن به اهداف مورد نظر و انجام کارشناسی های عادلانه و منصفانه از هر لحاظ مورد ارزیابی قرار می گیرد.

دکتر علی اکبر بالاگر خزانه دار و عضو هیئت ریسه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری نیز دراین دیدار برنامه های شورای عالی در ارتباط با تسهیل امور کارشناسان و بهبود سطح خدمات کارشناسی در کشور را تشریح کرد.

وی افزود: شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری مسئولیت سیاست گذاری در حوزه های کارشناسی را بر عهده دارد و تلاش خواهد شد فعالیت های آن در دوره جدید مطلوب تر و رضایت بخش تر باشد.

خزانه دار و عضو هیئت رئیسه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری تصریح کرد: صیانت از حریم و منزلت اجتماعی کارشناسان رسمی دادگستری اهمیت زیاد داشته و باید در خصوص آن اهتمام لازم صورت بگیرد.

گفتنی است در این دیدار که در فضای کاملاً صمیمانه انجام یافت، ضرورت افزایش ارتباطات سازمانی بین کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان و اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی مورد تاکید قرار گرفت.



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است