| امروز چهارشنبه 2 آبان 1403

مشکلات مربوط به اجرای تفاهم نامه همکاری بین کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و بانک ملی حل و فصل می شود

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی

مشکلات مربوط به اجرای تفاهم نامه همکاری بین کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و بانک ملی حل و فصل می شود

 

رئیس بانک ملی شعبه تبریز انتخاب مهندس محمد ساسانی به عنوان رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی را تبریک گفته و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد

 مهندس محمد ساسانی رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با دکتر اصغر کاووسی خسروشاهی رئیس بانک ملی شعبه تبریز دیدار و در خصوص بهبود روند همکاری های فیمابین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی، این دیدار با هدف گسترش تعاملات دو جانبه در محل کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی ترتیب یافته بود.

 بر اساس مذاکراتی که در این دیدار بین مسئولان کانون و بانک ملی انجام یافت، مشکلات مربوط به  اجرای تفاهم نامه همکاری بین کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و بانک ملی حل و فصل خواهد شد.

در جریان این دیدار که خزانه دار کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اذربایجان شرقی و معاون بانک ملی شعبه تبریز نیز حضور داشتند، در خصوص راه های افزایش ارتباطات کانون با بانک ملی تبادل نظر و همفکری صورت گرفت.

رئیس بانک ملی شعبه تبریز در این دیدار انتخاب مهندس محمد ساسانی به عنوان رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی را تبریک گفته و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

 



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان آذربایجان شرقی محفوظ است